13/2/2018 20:45

124 תגובות בנושא “13/2/2018 20:45

  1. גם אליך הגיע "וואטסאפ סודי בהחלט" שמדווח על מידור מנדלבליט ע"י המשטרה שיש בידיה הקלטות המוכיחות עדכונים שוטפים לנתניהו על החקירות? מעניין …

  2. ממשיכים לשלוח לי הודעות חוזרות שוב ושוב על תגובות שאושרו לפני 100 שנה. אני מתחיל לחשוב שזאת קונספירציה כדי לגרום לי למאוס בשליחת תגובות.

    1. נגאלה מיסורה משהות בבית המטורלל בישראל. נראה לי שעבור אבנר הייתה הנפש הקרובה ביותר.

  3. באתר POSTA במאמר "רשימת פילבר"  בין פירוט כל הממצאים מחקירת המשטרה -"ל"פוסטה" נודע כי סימן השאלה הזה מעסיק את חוקרי המשטרה אשר פתחו למעשה במצוד חשאי אחרי כסף גדול שעבר לכאורה מאלוביץ’ אל בנימין נתניהו. כדי להצליח במצוד הזה הם רתמו גם את חוקרי הרשות לאיסור הלבנת הון, אשר חולשים על מאגרי מידע פיננסים חובקי עולם. מטעמים מובנים, פרטים מדוייקים על ממצאי המצוד הזה בלתי אפשרי לקבל כעת, אבל המעצרים השבוע והחקירות האינטנסיביות של גורמים רלוונטים אמורים לקדם את החוקרים אל המטרה."

      1. עכשיו #19 (שוב אתה מנסה לעבוד עלי?) השווסטר של פועה המיילדת

      1. איך אומרים בננה בסינית? בXXה. חניון-חXיוX. שרה נתניהו- שלה XתXיהו.  (גם ר’ מחוץ לחוק מבטאים ל’ במקום ר’האסורה .

  4. הטלטלות האלה הרגות אותי. פעמיים ביום משתנה הנרטיביבי. BUT NOW I AM HAPPY

  5. דע לך כי כל פשפש ופשפש יש לו ניגון מיוחד משלו.ומשירת הפשפשים נעשה ניגון של העד.

  6. בגל"צ ראיין ישי שנרב (הדוס הימני שקיבל שעת אקטואליה בשעת שיא האזנה) את ריקלין המהנהן. זה היה בלתי נסבל כפי שרק ראיון של ריקלין יכול להיות. עם תום הראיון השמיע שנרב את השיר <a title="ץזזז" href="&quot Target=_BLANK class=msg>https://www.youtube.com/watch?v=W04hxJvQ4-A">&quot;איך הפשפש עלה למעלה" – נקודה לזכותו.

  7. אני לא אתפלא אם נתניהו ינסה להציע לבנט ושקד דיל – הם בתוך הליכוד, בנט ממלא מקום/יורש ובחירות עכשיו. מעניין איך יגיבו.

  8. ראיתי היום בתל אביב דוס במדים של דוס (בגד שחור, מגבעת שחורה , גרביים שחורות- COME IL FAUT, רץ באמצע הכביש ברחוב ראשי עם דגל צהוב  בידו עליו מודפס משיח. אני משערת שהוא הגיע מירושלים דרך כביש מס 1 בטעות.

  9. תקרא את אביגדור פלדמן. דמיון מזא"י מפותח בסגנון הסיפור  בהמשכים (זוכר את ארון המטאטאים של לוליינית? (בסייפא)

    1. מעניין. גם המקום שזה מתרחש בו (בית המשפט בסלאח א דין) מתרחש לא רחוק מאירועי המטאטאים בסיפור (ואדי ג’וז או הר הצופים).
      אגב, תחת עינה הפקוחה של שרת המשפטים הימנית, הולך ונבנה במערב העיר בניין חדש למשרד המשפטים, שיחליף את המשרד הנוכחי שנמצא גם הוא בסלאח א דין, מזרח ירושלים. אז מי מחלק את ירושלים?

      1. במידגם הטוויטר אצליני הוא לקח 39% לעומת 33% לתמר (33 מצביעים). בראיון איתו לאחר בחירתו הוא אמר שיש בדעתו לנסוע לפגוש את הנשיאה קלינטון.

      1. אתה לא יכול לומר שזה תלוש מהמציאות. מילא קלוג, אבל למה שיקרה? חוצמזה יש לי חוש ריח מפותח המכונה ברטאיות.

  10. מכונית פיתות עצרה אמש ליד בית החולים אברבנאל. מאז ביבי לא נראה ולא נשמע למעט ציוצים וציורים.

  11. ביבי חטף סטרוק או נעל בפרצוף, איזו סיבה נוספת קרקעה אותו אפילו מפייסבוק?

    1. בינתיים הוא הספיק לצאת בוגד בעיני בוחריו וסמרטוט בעיני השאר תוך 7 שעות. משהו כנראה עבר עליו בימים האלה.

  12. בדיחה מז"אית של מיכל פנקס:יש חזאי אחד ששמו ניר רחמים, אז למה לי נראה שיותר מתאים שתהיה חזאית בשם נירה חמים?. ואני חושבת שהחזאי הזה הוא דור שני לחזאי הנוסטלגי העירקי.

    1. אחרי שפיצחה את השואה, פיצחה מירי רגב גם את סוד החייאת המתים.
      וארץ נהדרת גילו הערב ברטאיות.
      כתגובה מסרה מרגרט תאצ’ר שהיא מזמינה את השרה לביקור גומלין.

    1. שבוע העצים הנעלמים- 1. <a title="תצזסתצז" href="https://www.masa.co.il/article/טיול-בעקבות-עצים-ברוש-על-שפת-כנרת&quot;>קרס העץ של המדינה 2.  קרס הדקל שפל צמרת של <a title="שלחזסלז" href="https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5244544,00.html&quot;>רחל המשוררת על קברה 3. נעלם העץ שנטעו<a title="זץז" href="https://www.haaretz.co.il/news/world/america/.premium-1.6035277&quot;> המקרונים והטראמפים

    1. רק לבכות אחרי יודעים החתולים האלה, אבל כשצריך את העזרה שלהם הם מסתכלים בצד כמו בוקים.

כתיבת תגובה