עב"מ בעזריאלי

87 תגובות בנושא “עב"מ בעזריאלי

  1. רביב דרוקר השמיע פרשנות מעניינת ש בגלל תיק 1000( או2000)עלול העתון לשלם מחיר גבוה או להיסגר וע"כ הם מראים מצג של אנטי ביבי. 

  2. "סיבוני, לכי לאכול שרצים בגוצ’ה וחיזרי למערה החשוכה שלך בקרית גת "לפעמים אני חושבת שנורית היא באלטר אגו שלי

  3. שוב נורית- כאילו קוראת את הקומנטס שלי.. סביר יותר  שזה מקרה של GMTA.. ולמה היא שונאת את אלדד יניב?

      1. חלק מהחרדים יחזרו בשאלה או יהיו סוג של שמאלנים (נטורי קרתא). ליכודניקים זה מקרה אבוד, הפסד נטו לירושלים, ישראל והמין האנושי.

  4. תכף תגיד שאני והיא חד המה. אני חושדת שהיא ברטה 2. ברטאות היא תכונה נדירה אבל קיימת.

      1. ניקול ראידמן אמרה הערב ששרה ורעייתו חיים בתנאים גרועים משל מחבלים בכלא. אז צריך להבין את יאירי הון הקטן, גדל בכלא וגם אמו שטפה רצפות.

    1. הנוף מוכר לי (ההר נראה בערך באותה זוית מהבית שלי). מסתבר שירושלים מתחילה לשאוב בנוסף לצרפתים-אמריקאים גם מתנחלים יאפים.

  5. ביבי כזה אידיוט קופייץ. מאז החייזר הירוק של דודו טופז לא היה אידיוטיזם מרוכז שכזה.

      1. ראיתי משהו חביבשל הבלוגר "ג’ון בראון" – אני מציע להתייחס ליאיר נתניהו ססלחנות, בכל זאת בא מרקע קשה, מובטל שגר בבית הורים,אמא ואבא בדרך לכלא, והמשפחה נאלצת שנים לגנוב אוכל כדי לאכול."

  6. באתקר קניות סיני שמתעקש לתרגם לגוגלית/עברית מוצע מכשיר להסרת עור מהעקב זה משאיר את העור חלק ופולני. POLISH=פולני

  7. היום – יום הולדתו ה308 של סמואל ג’ונסון, זה שאמר שהפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל (תודה למגיב דניאל פ’ אצל דרוקר).

כתיבת תגובה